You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
נוער - מועדון ספורט אשדוד תפגוש את סכנין בגמר
ניצחון שלישי העונה על רעננה. שחקני מ.ס אשדוד (צילום: חגי מיכאלי)

נוער - מועדון ספורט אשדוד תפגוש את סכנין בגמר

תצוגת תכלית מרשימה של שחקניו של אבי אבינו הובילה את הקבוצה הדרומית לניצחון 0:3 על הפועל רעננה, שנקלעה ליום רע במיוחד

מאת: אורי שמיר - עורך האתר

יממה של משחקי חצאי גמר גביע המדינה לנוער הגיעה לסיומה. בשונה מהשנתונים האחרים, ש"זכו" לשחק באצטדיון ר"ג רחב הידיים, במזג אוויר שרבי, תחת שמש קופחת ועם חווית צפייה ירודה במיוחד לאוהדים, קבוצות הנוער שהגיעו למעמד חצי הגמר זכו לשחק באצטדיון הקומפקטי והאיכותי בנס ציונה, אצטדיון אידיאלי לקיום משחקים מסוג זה. אחרי שאתמול היה זה היום הגדול של בני סכנין, שהעפילה לראשונה בתולדות המועדון לגמר הגביע בזכות ניצחון משכנע 1:3 על הפועל באר שבע, היום היה זה התור של מ.ס אשדוד לחגוג העפלה לגמר הגביע בזכות ניצחון משכנע 0:3 על הפועל רעננה, שגילתה יכולת נרפית ואכזבה בגדול.

מ.ס אשדוד והפועל רעננה נפגשו פעמיים במשחקי הליגה. במשחק שנערך באשדוד בחודש ספטמבר האחרון, ניצחה הקבוצה המקומית 0:4 בזכות צמד שערים שכבש בן לוי ושערים שכבשו: נתנאל ביטון ואורי מלכה. במשחק שנערך ברעננה שערים שכבשו אורי מלכה ואליה גטהון העניקו לאורחים מאשדוד ניצחון 0:2. גם הערב שחקני אשדוד זכו בכל הקופה - ובצדק.

בן לוי - מלך שערי אשדוד, הוא הגיבור הגדול של הקבוצה הדרומית במשחק עם צמד שערים: השער הראשון הובקע בדקה ה-8 לאחר מבצע אישי, שכלל פריצה לרחבה ובעיטה לחלק העליון של הרשת, השני היה השער שסגר את העניין בדקה ה-65 לאחר שכדור שבעט נהדף לעברו ע"י רוי שדו, ולוי הצליח כשהוא שכוב על כר הדשא לבעוט לרשת. בין לבין עידן פרץ דהר למצב של אחד על אחד מול רוי שדו, חלף על פניו ובעט לרשת. בסיום, 0:3 משכנע לזכות מ.ס אשדוד. 

בהשקעה של 3-5 דקות ביום יש לך אפשרות לשדרג את הבניה הגופנית שלך בצורה אדירה. איך זה קורה? לחץ כאן וצפה בסרטון